Vahvistu ver­tai­suu­des­ta - etä­kes­kus­te­lu­ryh­mä työssä jak­sa­mi­sen tueksi

Hae mukaan etäkeskusteluryhmään, jossa on mahdollisuus pohtia työssäjaksamiseen liittyviä teemoja vertaisryhmässä.

Ryhmä on tarkoitettu sinulle, jolla näköongelmat tuottavat enenevää kuormitusta työssä ja haluat työstää asioita vertaisryhmässä toisten kanssa.

Keskusteluryhmä toteutetaan Teams-yhteyden avulla. Ryhmään otetaan 6-7 osallistujaa. Ryhmänohjaajana toimii psykologi Liisa Lahtinen, jolla on pitkä kokemus näkövammaisten kuntoutuksesta. Keskusteluryhmän käytännön toteutuksesta vastaa Näkövammaisten liiton Työelämäpalvelut.

Ryhmään hakeminen tapahtuu täyttämällä oheinen hakemuslomake. Linkki hakemuslomakkeeseen- Ulkoinen linkki

Hakuaika keskusteluryhmään päättyy pe 22.9.2023.

Ryhmään valituille järjestetään ennen etäkeskusteluryhmän aloitusta läsnätapaaminen, jolla edesautetaan ryhmäytymistä ja keskinäistä tutustumista. Lisäksi tapaamisessa sovitaan ryhmän kanssa yhdessä keskustelujen aikataulutus. Läsnätapaaminen toteutetaan viikonlopputapaamisena la-su 28.-29.10.2023 Ylöjärvellä Loma- ja kurssikeskus Koivupuistossa. Tapaamiseen osallistuvien matkat ovat omakustanteiset, ohjelma, majoitus ja ruokailut ovat osallistujille maksuttomia.

Keskusteluryhmän etäkeskusteluja on vuonna 2023 kaksi (marras- joulukuussa). Vuoden 2024 aikana 6-8 keskustelua riippuen siitä, miten ryhmä itse toivoo.

Lisätietoja keskusteluryhmästä, siihen hakemisesta ja osallistumisesta läsnätapaamiseen antavat mielellään työelämäasiantuntija Katja Kuusela, p. 050 409 8690 tai työelämäpalvelujen päällikkö Taru Tammi, p. 050 596 5023. Sähköpostiosoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi@nkl.fi