Nä­kö­vam­mais­ten liiton säh­kö­pos­tio­soit­teet ja verk­ko­si­vuo­soi­te muuttuvat

Näkövammaisten liitto on vaiheittain ottanut käyttöön uudet sähköpostiosoitteet ja uuden verkkosivuosoitteen nakovammaistenliitto.fi.

Henkilökunnan sähköpostiosoitteet ovat jatkossa muotoa etunimi.sukunimi@nakovammaistenliitto.fi. Myös liiton yleiset sähköpostiosoitteet ovat muuttuneet samaan muotoon.

Jos vahingossa lähetät viestin vanhaan nkl.fi-päätteiseen osoitteeseen, nekin löytävät perille vielä toistaiseksi.

Myös liiton verkkosivuosoite on muuttunut muotoon nakovammaistenliitto.fi. Vanhoista verkkosivuosoitteista on uudelleenohjaus uusiin osoitteisiin.

Muutos liittyy siihen, että vuonna 2016 Näkövammaisten Keskusliiton nimi vaihtui Näkövammaisten liitoksi. Olemme vaiheittain luopuneet vanhaan nimeen viittavasta nkl-lyhenteestä.

Ajantasaiset osoitteet liiton verkkosivuilla.