Oh­jauk­ses­sa nä­kö­vam­mai­nen nuori –in­fo­ti­lai­suus opinto-oh­jaa­jil­le ja koulujen hen­ki­lö­kun­nal­le

Näkövammaisten liitto järjestää yhteistyössä Oppimis- ja ohjauskeskus Valterin kanssa opinto-ohjaajille, opettajille ja muille näkövammaisten koululaisten kanssa työskenteleville infotilaisuuden näkövammaisen nuoren opinpolusta.

Tilaisuudessa saat tietoa

• tukitoimista yläkouluun saatettaessa, yläkoulun aikana ja jatko-opintoihin hakeuduttaessa.
  • Valterin tuesta näkövammaisille oppijoille.
  • näkövamman huomioimisesta ammatinvalinnan vaiheessa.
  • näkövamman vaikutuksesta opiskeluun ja työllistymiseen.
  • työn mukauttamisesta ja apuvälineistä.
  • Näkövammaisten liiton palveluista.

Tilaisuuteen voit ilmoittautua 5.11.2024 mennessä seuraavan linkin kautta: https://link.webropol.com/s/ohjauksessanakovammainennuori2024- Ulkoinen linkki

Ilmoittautuneille lähetetään Teams -kokouskutsu, jonka kautta tilaisuuteen osallistuminen tapahtuu.

Tilaisuus on maksuton.

Tervetuloa!

Lisätietoja: Ville Ukkola, työelämäasiantuntija, ville.ukkola@nakovammaistenliitto.fi