Avoin työpaikka: va­rain­han­kin­nan asian­tun­ti­ja

Haemme varainhankinnan asiantuntijaa määräaikaiseen työsuhteeseen (31.12.2024 asti). Tervetuloa iloiseen joukkoomme!

Haemme varainhankinnan asiantuntijaa määräaikaiseen työsuhteeseen (31.12.2024 asti) Näkövammaisten liittoon. Tehtävässä vastaat yli 30-vuotisen Annansilmät-keräyksen yksityisvarainhankinnasta. Annansilmät-keräyksen tuotoilla tuetaan sokeiden ja heikkonäköisten ihmisten arkea elämän eri vaiheissa. Työsi tuloksilla on merkitystä niin sokeille lapsille ja heidän perheillensä kuin näkövammaisten ihmisten koulunkäynnille ja opiskelulle aina työelämään ja vanhuuteen asti. Työsi tuloksilla helpotamme heidän elämäänsä.

Tehtävässä vastaat Annansilmät-keräyksen kuukausilahjoitusohjelman toteutuksesta ja kehityksestä. Rekrytoit uusia lahjoittajia vuosittaisella kampanjalla ja vahvistat nykyisten lahjoittajiemme suhdetta toimintaamme. Kasvatat keräyksen tulosta lahjoittajatietojen ja vakiintuneiden yhteistyökumppaniemme avustuksella. Pääset osallistumaan myös digitaalisen markkinoinnin kehittämiseen. Työn pohjana toimii uudistettu varainhankintastrategiamme. Työssäsi sinua tukee iloinen ja välittävä viestintä- ja varainhankintatiimimme. Raportoit tehtävästä suoraan varainhankintajohtajalle.

Edellytämme hakijalta

• vähintään kolmen vuoden työkokemusta varainhankinnan, markkinoinnin tai myynnin parissa
  • kokemusta tuloksellisesta varainhankinta- tai markkinointikampanjoiden suunnittelusta, toteutuksesta ja arvioinnista
  • kokemusta lahjoittaja-/asiakassuhteen hallinnasta CRM-järjestelmän avulla, eduksi katsotaan kokemus Salesforce- ja Marketing Cloud-järjestelmistä
  • innostusta kehittyä työssäsi ja tehokasta työskentelyotetta niin itsenäisesti kuin osana tiimiä
  • empaattisuutta ja halua tehdä merkityksellistä työtä näkövammaisten ihmisten arjen parantamiseksi
  • tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa tai vastaavia työssä hankittuja taitoja.

Tarjoamme sinulle

• vakaan tehtävän, jossa pääset jatkamaan yli 30-vuotista keräystä olemassa olevien kumppaneiden kanssa
  • resurssit kehittää ja kasvattaa keräystoimintaa monikanavallisesti
  • uudistetun ja selkeän varainhankintastrategian, mihin johto on sitoutunut ja jonka linjauksilla olemme yhdessä kasvun polulla
  • nykyaikaiset, tehtävääsi räätälöidyt työkalut ja valmiin lahjoittajarekisterin
  • luotetun ja konkreettisen varainhankinnan kohteen, jonka työn myötä tuhannet heikkonäköiset ja sokeat ihmiset saavat tukea yhdenvertaisen arjen elämiseen
  • avaintehtävän työstään innostuneessa tiimissämme sekä ajoittain opaskoirien rapsutusta
  • monipuolisen työhyvinvointitoiminnan, kuten ilmaisen kuntosalin, mukavat ja avuliaat työkaverit sekä inspiroivan työympäristön Palvelukeskus Iiriksessä.

Innostuitko? Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ansioluettelolla ja palkkatoiveella viimeistään 20.8.2023 osoitteeseen katariina.schmidt@nkl.fi.

Paikka täytetään mahdollisimman pian, aloituspäivä sopimuksen mukaan.
Palkkaus TES:n mukaan, hakijan kokemus huomioiden.

Työsuhteen tyyppi: määräaikainen 31.12.2024 asti, opintovapaan sijaisuus, kokoaikainen.

Työpaikka sijaitsee Palvelukeskus Iiriksessä Itäkeskuksessa metroaseman välittömässä läheisyydessä. Teemme joustavasti myös etätöitä.

Lisätietoa

Lisätietoja tehtävästä antaa varainhankintajohtaja Katariina Schmidt to 10.8 klo 15-17 ja ke 16.8 klo 9-11. p. 050 361 2203 tai sähköpostitse hakuaikana.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Näkövammaisten liitto ry

Olemme Suomen johtava näkövammaisuuden ja näkemisen asiantuntijajärjestö sekä näkövammaistyötä tekevien yhdistysten yhteistyöjärjestö. Puolustamme sokeiden ja heikkonäköisten ihmisten oikeuksia ja tuotamme heille palveluja. Päämääränämme on tasa-arvoinen yhteiskunta, jossa näkövammaiset voivat elää omaehtoista, itsenäistä ja omannäköistään elämää.

Näkövammaisten liitossa on 130 työntekijää ja 23 jäsenyhdistystä. Tule mukaan tekemään merkityksellistä työtä! Yhdessä näemme enemmän.